Bezorgsupport koppelt telefonie met Realworks, hét CRM van makelaars
3CX hosted VoIP telefonie koppeling aan CRM-systeem Realworks voor makelaardij.
Wilt u Realworks koppelen aan een VoIP-systeem? Wij bieden de oplossing voor telefonie & CRM voor makelaars!
De Nederlandse makelaardij werkt voor 90% met het CRM-systeem Realworks. Bezorgsupport kan voor u een koppeling maken tussen uw vertrouwde CRM pakket en telefonie. U belt direct vanuit uw CRM met altijd een vast nummer naar kopers en verkopers. U bent altijd bereikbaar ook als u van bezichting naar bezichting onderweg bent.
Functies telefonie voor makelaars:
Klantgegevens overal bij de hand door koppeling Realworks
Altijd 1 vast nummer
Eenvoudig doorschakelen naar kantoor
Veilige gesprekken eigen netwerk
Tot 80% besparen op telefoniekosten
Efficientere bedrijfsvoering, telefoonnummers zonder overtypen bellen
Bellen met mobiel, laptop of vast toestel
Onze referenties:
Integreer telefonie & CRM in uw makelaardij
Bezorgsupport biedt u de optie voor een integratie van het gangbare CRM in de makelaardij met VoIP hosted telefonie. Wij zijn erkend supplier van 3CX en realiseren de koppeling voor u tussen bellen en uw klantensysteem.
Wat is VoIP bellen?
VOIP-telefonie is een veilige oplossing het voeren van vertrouwelijke telefonische gesprekken. U belt via het net met vaste telefoon, laptop of app op de smartphone. U heeft altijd hetzelfde nummer en hoeft uw 06 nummer niet prijs te geven. U kunt uw bereikbaarheid aan of uit zetten en eenvoudig doorschakelen naar collega’s of voicemail.
Voordelen koppeling CRM met telefonie
Via het 3CX VoIp systeem belt u en wordt u gebeld met altijd hetzelfde nummer. Via de applicatie heeft u altijd direct de klantgegevens uit uw CRM-systeem in beeld. U heeft dus direct inzicht welke klant er aan de lijn is. Dus welke koper of verkoper u spreekt. Ook voor alle collega’s op kantoor is dit inzichtelijk. Ideaal als u zelf de deur uit bent voor een bezichting of verlof heeft. Het is niet alleen efficiënt maar ook klantvriendelijk!.
Bespaar op telefoniekosten
Bezorgsupport klanten besparen gemiddeld zo’n 80% op hun telefoonkosten door gebruik van een centraal VoIP systeem. Uw medewerkers hebben geen losse telefoonabonnementen met beperkende belminuten nodig. Alleen een simkaart met onbeperkt 4G of 5G is voldoende. U heeft daarnaast een enorme winst in effiëncy en klantwaardering.
14 dagen op proef
Maak vrijblijvend een afspraak voor een volledige introductie van het 3CX systeem op lokatie. U zult zien, dat het systeem op al uw wensen is aan te passen.
Kantoor
Delftweg 70
2289 BA Rijswijk Zh
Nederland
Contact
info@bezorgsupport.nl