CLUB.
Sinds jaar en dag werkt Club dé hockey en Golf specialist met ICG software. Toen de toenmalige dealer van de software aangaf te gaan stoppen met de ondersteuning, moest er worden gezocht naar een oplossing. Maar welke? Levon van Haaren, eigenaar van CLUB. ging op zoek naar een oplossing. Lang heeft hij niet hoeven zoeken. Een collega-detaillist vertelde enthousiast over een andere ICG dealer. Levon kwam zo in contact met Bezorgsupport en al bij het eerste contact was er een klik.
Vlot en vakkundig
“Als ondernemer wil je vlot en vakkundig geholpen worden. Je wilt een vast contactpersoon die goed bereikbaar is. Iedereen kent wel die bedrijven waar je telefonisch lang in de wacht staat. Of bij wie je moeite moet doen om de juiste persoon te bereiken. Bezorgsupport is geen groot, anoniem bedrijf. Dat maakt het prettig om zaken mee te doen.”, aldus Levon van Haaren.
Hij waardeert ook de kwaliteit van het advies. “Bezorgsupport neemt de tijd om goed te adviseren. Zo krijg je een oplossing die precies bij jouw bedrijf past. Niet zoals je vaak meemaakt, dat verkopers er allerlei producten bij willen verkopen waarvan later blijkt dat je die eigenlijk niet nodig hebt.”
Manager zorgt voor winst
Het kassasysteem bestaat uit kassa’s, labelscanners, printers en een zogenaamde Manager. Alle onderdelen van de – winkel, magazijn en kantoor – zijn door het ICG-afrekensysteem met elkaar verbonden. De Manager is het programma waarmee je als ondernemer geld kunt verdienen. Levon: “Met ons assortiment van honderden merken en vele artikelen is goede, geautomatiseerde managementinformatie essentieel. Door de vele analysemogelijkheden zien we nu snel wat goed loopt en wat niet, en hoe we de resultaten kunnen verbeteren. ”
Erik Luijkx van Bezorgsupport heeft het systeem dan ook helemaal op maat ingericht. Ook letterlijk, want alle maten worden geregistreerd, maar daarnaast nog vele andere kenmerken van de schoenen bijvoorbeeld kleur en hakhoogte. Iedere detaillist kan met het ICG-systeem zijn eigen set aan productkenmerken registreren en analyseren.
Implementatie zonder problemen
Levon: “De implementatie van het kassasysteem verliep zonder technische problemen. Ook is het systeem heel gebruikersvriendelijk, zodat onze nieuwe medewerkers snel waren ingewerkt. Onze werkwijze is nu uniformer.”
De ondernemer kijkt tevreden terug op de implementatie, maar hij kijkt vooral vooruit. “We willen optimaal gebruik maken van het systeem. Er is nog meer uit te halen.”
Overige referenties
Kantoor
Delftweg 70
2289 BA Rijswijk Zh
Nederland
Contact
info@bezorgsupport.nl