Overal bellen met cloud telefonie
Bespaar tot 80% met cloud telefonie en bel in betere kwaliteit!
Overal bellen met eenzelfde vaste nummer via cloud telefonie
Cloud telefonie, ook wel VoIP genoemd (Voice over IP), zorgt ervoor dat u overal kan bellen met vaste telefoonnummers. Bij cloud telefonie aanbieders kan u een telefooncentrale afnemen waar u online alles kan regelen. Het verschil tussen VoIP en traditionele telefonie is dat u met VoIP over internet belt in plaats van over een analoge lijn.
Functies cloud telefonie
Bespaar tot 80% op telefonie
Altijd 1 zelfde nummer
Vast toestel, smartphone en laptop
Voicemail via email
Dashboard met collega's
Bluetooth koppeling
Geschikt voor MKB vanaf 3 medewerkers
Koppeling met CRM
Ontdek de voordelen van cloud telefonie
Bezorgsupport laat u graag de voordelen van cloud telefonie zelf ervaren!
Voordelen VoIP
VoIP-telefonie heeft vele voordelen. Zo bent u altijd en overal bereikbaar, hierdoor mist u nooit meer een telefoongesprek. Via cloud telefonie beschikt u altijd over de nieuwste functionaliteiten op de markt. De geluidskwaliteit van cloud telefonie is ook beter dan de standaard telefoonverbinding. VoIP telefonie maakt het mogelijk om uw belplan geheel naar eigen wens in te richten en dit aan te passen wanneer u wilt. Dit maakt VoIP-telefonie zo flexibel. Ook is het met VoIP mogelijk om meerdere vormen van communicatie te bundelen op een apparaat. Nog meer voordelen van cloud telefonie zijn:
- Via cloud telefonie zijn de gesprekskosten aanzienlijk lager
- Geen investering, service en onderhoudskosten voor de eigen telefooncentrale
- Een gebruiker kan zelf instellen per wanneer zij bereikbaar is.
- Voicemailberichten worden als bijlage doorgestuurd naar een e-mailadres.
Veelgestelde vragen cloud telefonie
Bezorgsupport weet het antwoord op veelgestelde vragen over cloud telefonie
Voor wie is cloud telefonie geschikt?
VoIP wordt vaak gebruikt door de MKB-bedrijven, omdat dit een goedkope telefonie oplossing is. Door gebruik te maken van cloud telefonie bent u overal gemakkelijk bereikbaar. U heeft geen separaat telefoonabonnement nodig en niet te vergeten beter kwaliteit bellen met cloud telefonie.
Wat heb ik nodig voor cloud telefonie?
Om te bellen met cloud telefonie heeft u een SIP-account nodig. Hierbij krijg u een speciaal telefoonnummer dat enkel werkt bij VoIP-telefonie. Ook heeft u een telefoonset nodig die geschikt is om te verbinden met internet.
Kiezen voor Hosted VoIP of VoIP op locatie?
In VoIP land heeft u twee opties als het gaat om het beheren van uw VoIP telefooncentrale. U kunt ervoor kiezen om zelf een server op locatie neer te zetten, hierbij kan u uw telefooncentrale in eigen beheer houden. Dit vergt echter enige kennis en tijd, hierdoor kiezen veel MKB’ers ervoor om dit uit te besteden. Dit heet Hosted VoIP. Wij van Bezorgsupport hosten dit voor u! Lees hier meer over op onze pagina van hosted telefonie.
Hoeveel kan ik besparen?
MKB-klanten van Bezorgsupport kunnen met cloud telefonie tot wel 80% op telefoniekosten besparen. Dit is in de praktijk gerealiseerd bij restaurants, horeca en serviceverleners. Ook werken we veel voor scholengemeenschappen en makelaars.
14 dagen op proef
Maak vrijblijvend een afspraak voor een volledige introductie van cloud telefonie lokatie. U zult zien, dat het systeem op al uw wensen is aan te passen.
Kantoor
Delftweg 70
2289 BA Rijswijk Zh
Nederland
Contact
info@bezorgsupport.nl