Levering & Retour

Levering

Wij verwerken bestellingen van maandag t/m vrijdag en versturen ze met de grootste zorg. Bestellingen die voor 17:00 uur worden geplaatst, worden doorgaans de volgende dag verzonden. We maken gebruik van professionele koeriers zoals DHL en DPD en soms GLS. De koeriers bezorgen op werkdagen.

Covid vertragingen: 1-4 werkdagen in magazijn + 1-4 dagen bij koerier

Tracking informatie en nummer
Wanneer je bestelling klaar is dan geven we deze aan de koerier. Daarna stuurt de koerier je een e-mail met je tracking-link en volgnummer en bezorginformatie. Neem zelf contact op met de koerier als je speciale instructies of wensen hebt.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen die voor 17:00 uur worden geplaatst, worden meestal binnen 1-2 werkdagen geleverd.
Covid vertragingen: 1-4 werkdagen in magazijn + 1-4 dagen bij koerier

Retourneren

Niet tevreden met je aankoop?

Je kan je producten binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren.

Verzendkosten
Verzendkosten: € 12,50
Verzending is gratis vanaf € 1000

Werkwijze:
Om voor het retoursturen van een bestelling in aanmerking te komen dient het product met alle geleverde toebehoren, in de originele staat en met -voor zover redelijkerwijs mogelijk- onbeschadigde verpakking geretourneerd te worden.

Een printer mag je bijvoorbeeld uit de doos halen en bekijken. Mochten er echter cartridges of toners zijn geplaatst, dan vervalt het recht tot retourneren. Het product is dan namelijk daadwerkelijk in gebruik genomen.

Verzendkosten:
• Eventuele kosten en het risico van het retour zenden van producten zijn voor rekening van de verzender.
• Bij een product dat direct na aanschaf defect blijkt te zijn en binnen 30 dagen retour wordt gestuurd, storten wij achteraf de verzendkosten (zonder aanvullende services) terug conform de standaard tarieven van PostNL.
• Je ontvangt het aankoopbedrag, exclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending, binnen 5 werkdagen terug op je account of rekening.

Uitzonderingen bij retourneren of ruilen:
Een aantal producten kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
• Geopende (verbroken verzegeling), geïnstalleerde of geregistreerde software, dvd’s en games.
• Geopende verbruiksartikelen zoals o.a. inkt en toners.
• Artikelen die om hygiënische redenen niet retour kunnen, zoals in-ear headsets en oordopjes (indien geopend, verbroken verzegeling).
• Cadeaubonnen, vouchers of waarde cheques.
• Artikelen die speciaal voor jou op maat gemaakt zijn.
• Artikelen die speciaal besteld zijn.
• Artikelen die beschadigd of incompleet zijn.

Retourprocedure:
• Stuur je een defect product retour, dan verzoeken wij je, voor een adequate afhandeling, een ingevuld retourformulier bij te voegen.
• Het retour zenden gaat voor risico van de verzender.
• Zorg voor een gedegen omverpakking.
• Stuur enkel producten retour indien deze compleet zijn.
• Zorg dat je de zending voldoende frankeert.
• Mocht je verdere vragen hebben of problemen ondervinden met een bestelling, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via 088-7777900 of per mail.

Retouradres:

Bezorgsupport B.V.
T.a.v. afdeling Retouren
Delftweg 70
2289 BA Rijswijk

 

Kantoor

Delftweg 70
2289 BA Rijswijk Zh
Nederland

Contact

mail

info@bezorgsupport.nl

Helpdesk

WhatsApp