Team: Jari Brant
Jari Brant, helpdesk medewerker
“Elke wijze uil is ooit begonnen als uilskuiken,” is mijn tegelwijsheid. Daarmee doel ik erop dat niet alles in één keer kan en hoeft te lukken. Veel dingen moet je leren door het zelf uit te zoeken en te doen. Daarbij zijn fouten maken niet altijd erg. En als je ergens niet uitkomt, dan is er altijd wel een ‘wijze uil’ (denk aan een collega of bekende) die je op weg kan helpen. Zolang je het eerst zelf maar probeert of durft te vragen. Als helpdesk medewerker ben ik al 4,5 jaar bij Bezorgsupport. Ik ben het eerste aanspreekpunt voor de klanten en probeer hen zo goed mogelijk te helpen bij vragen en problemen. Ik bereid ook nieuwe computers en printers voor die naar een klant geleverd worden. Het leukste aan mijn werk vind ik dat je ’s ochtends nooit weet wat er per dag aan vraagstukken binnenkomt. Soms zijn het hele ingewikkelde, soms makkelijk op te lossen. Ik vind het leuk als ik iemand naar tevredenheid kan helpen.”
Kennismaken en koffie drinken?
Maak vrijblijvend een afspraak voor een persoonlijke kennismaking!
Kantoor
Delftweg 70
2289 BA Rijswijk Zh
Nederland
Contact
info@bezorgsupport.nl